Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince yapılmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize beslemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve rabıta alanları kadar bileğmedarımaişetkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların medarımaişetletmeniz için farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, şayan maliyette ika zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon elhak olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle omuz omuza artık “ne istersem onu hileırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği derece koskocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve komünikasyon teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına entrika iş süreçlerini bileğmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki düni 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat izleme fail yıllarda internet kent çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi evetğu yadsısalat. Burada önemli bir süje henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çhileışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı altında başlangıçlayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbunca projenin mevsim süresince üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki üstınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine ilişkilı. Yani sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, sonunda matlup sonuçları vermemektedir.